מדיניות החזרים

החזרים כספיים, החזרת מוצרים וביטול עסקה

 

 החזרים כספיים

מהם התנאים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן
התנאים המצטברים לביטול עסקה בחנות לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) הנם

 המוצר עלה למעלה מ – 50 ש"ח 

 .הצרכן החזיר את המוצר לחנות במועד המפורט בתקנות

.המוצר לא נפגם

 .הצרכן לא עשה במוצר שימוש

 הצרכן הציג הוכחת קניה – פתק החלפה, חשבונית, או סרט קופה, או הוכחה אחרת לביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששילם הצרכן בעדה ואמצעי התשלום

 

 

:החזרת מוצרים

:להלן מס’ נהלים לצורך החזרת המוצר

. יש לשלוח את המוצרים באריזתם המקורית בלבד

. יש לשלוח את המוצרים כשהם ארוזים היטב ובתוך קופסה בלבד

. יש לשלוח את המוצרים סגורים, ללא פתיחה ושלא נעשה בהם כל שימוש

. יש לשלוח את המוצרים כשהם ראויים למכירה חוזרת

במידה והמוצר/ים ישלח/ו מבלי שימולא אחד מן הפרטים הנ"ל – לא יופק החזר כספי עבור הלקוח

 

 : ביטול עסקה / משלוח שלא נאסף או נמסר

ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר בתוך 14 ימים ולקבל את הכסף בחזרה בקיזוז הוצאות דמי המשלוח אותם שילמה חברת ANNE KIDS בגין המשלוח (תעריפי המשלוח מפורטים לעיל ואין הבדל בין אם לקוח שילם עבור משלוח או לא)

במידה והמשלוח הועבר ללקוח ועדיין ברצונו להחזיר – עלות החזרת המוצרים תחול על הלקוח

 

במקרים בהם הלקוחות אינם אספו את המשלוח מנקודת האיסוף / לא ענו לשליחים – יבוצע החזר כספי אך ורק לאחר השבת החבילה לבית העסק ובקיזוז העלויות הבאות

 שליח עד הבית – 30 שקלים

 משלוח לנקודות איסוף – 20 שקלים

 משלוח דואר ישראל – 15 שקלים

 משלוח אקספרס – 35 שקלים 

 

בנוסף, בכל עסקה שתבוטל יתקזזו 5% מערך המוצרים בלבד (ללא עלות המשלוח) כמקובל בחוק

 

מצוין בשנית - עלות החזרת המוצרים לכתובתנו תחול על הלקוח

לאחר 14 ימים מביצוע העסקה – לא ניתן לבצע החזר 

 

במידה ולקוח לא יהיה זמין לשליח / לא יאסוף את החבילה במועד ומסיבה כזאת או אחרת המשלוח לא יימסר ויחזור לשולח, תחול על הלקוח עלות המשלוח כמפורט וכנהוג בתקנות חוק הגנת הצרכן הנ"ל

 במקרים שבהם העסקה שבוטלה נעשתה בכרטיס אשראי ונגבו מהעוסק דמי סליקה, העוסק רשאי לחייב את הצרכן גם בתשלום זה (בנוסף לדמי הביטול), אם הוכיח לצרכן כי דמי הסליקה אכן נגבו ממנו